جایی برای اخبار علمی و تکنولوژی روز

ما تلاش می کنیم بیشتر بدانید!

جایی برای اخبار علمی و تکنولوژی روز

ما تلاش می کنیم بیشتر بدانید!

علوم روز
تکنولوژی روز
صنعت روز
اخبار روز

  • ۰
  • ۰

امروزه استفاده از کولرهای گازی و آبی حضور پررنگی در محل سکونت و کار ما دارند و بدون آنها نمی توان زندگی کرد.  کولر پرتابل، از میان کولرهای گازی و آبی متعدد، کاربردی و مؤثر است. تقریباً، کار داخلی کولر پرتابل یا قابل حمل شبیه به یخچال استاندارد است.

 

portabl-5.jpg

انواع کولرهای گازی پرتابل بسیار راحت تر از هر واحد AC (نصب درست در خارج از جعبه) دیگر قابل نصب هستند. بدیهی است که آنها نسبت به فن های ساده تأثیر بسیار بیشتری در تهویه هوا دارند.

دو وظیفه اصلی چنین دستگاه های تهویه مطبوع پرتابل عبارتند از:

  • خنک کردن یک یا چند اتاق (عملکرد اصلی).
  • از بین بردن رطوبت هوا از محیط داخلی (رطوبت زدایی یک عملکرد ثانویه است).

با خرید یک کولر گازی پرتابل می توان بدون صرف هزینه غیرلازم، دمای اتاق را کاهش داده و هوا را رقیق تر کرد. در مورد رطوبت زدایی، تفاوت عمده ای بین واحدها (خود تبخیر ، تخلیه نیروی جاذبه یا برداشتن دستی آب) وجود دارد.

اگر با افراد خبره مشورت کنید احتمالاً همگی به شما خواهند گفت که نصب یک کولر گازی پرتابل نسبتاً آسان است.

اگرچه در مصرف انرژی بین این کولرها و انواع کولر گازی دیواری دیگر تفاوت هایی ممکن است باشد اما از لحاظ کارکردو اصول ترمودینامیکی نهفته در پشت این سیستم ها، تقریباً مانند سیستم های تهویه مطبوع دیگر می کند.

از این گذشته، شما همچنین می توانید بهترین و با انرژی ترین کولرهای گازی پرتابل را در در وبسایت فروشگاهی وندادتجهیز بررسی کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی