جایی برای اخبار علمی و تکنولوژی روز

ما تلاش می کنیم بیشتر بدانید!

جایی برای اخبار علمی و تکنولوژی روز

ما تلاش می کنیم بیشتر بدانید!

علوم روز
تکنولوژی روز
صنعت روز
اخبار روز

  • ۰
  • ۰

کمپانی گری یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه های تهویه مطبوع، سرمایشی و گرمایشی در دنیا می باشد که اصالت چینی دارد و در سال 1991 در شهر زوهای چین تاسیس شد و تا امروز در بیشتر از 200 کشور دنیا نمایندگی و فروش دارد. هم اکنون ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی این شرکت بیش از 60 میلیون دستگاه در سال می باشد. شرکت گری دارای 8 مرکز تولید در سرتاسر دنیا بوده که تعداد کارکنان آن بیش از 80 هزار نفر می باشد. 

کمپانی گری یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه های تهویه مطبوع،سرمایشی و گرمایشی در دنیا می باشد که اصالت چینی دارد و در سال 1991 در شهر زوهای چین تاسیس شد و تا امروز در بیشتر از 200 کشور دنیا نمایندگی و فروش دارد. هم اکنون ظرفیت تولید سالانه سیستم های تهویه مطبوع خانگی این شرکت بیش از 60 میلیون دستگاه در سال می باشد. شرکت گری دارای 8 مرکز تولید در سرتاسر دنیا بوده که تعداد کارکنان آن بیش از 80 هزار نفر می باشد. کولر گازی های ساخت گری دارای طراحی بدنه زیبا و فوق العاده و همچنین کمپرسورهای قوی و مناسب برای انواع مناطق آب و هوایی مختلف می باشند. در ساخت کولرگازی گری از کمپرسورهای پیستونی و یا روتاری ، بدون کیت اینورتر و یا مجهز به اینورتر استفاده می شود.

طبق تحقیقات انجام شده در سال 2013 از هر 3 دستگاه تهویه مطبوع فروخته شده در دنیا یکی از آن متعلق به کمپانی گری می باشد. یکی دیگر از افتخارات شرکت گری این است که در بسیاری از پروژه های عظیم دنیا مانند ساخت استادیوم المپیک پکن ، استادیوم های ورزشی جام جهانی 2010 آفریقا جنوبی و ... از دستگاه های تهویه مطبوع گری استفاده شده است.

ویژگی های کولر گازی گری

کولر گازی های گری در مدل های مختلف مانند کولر گازی دیواری ، پنجره ای ، پرتابل ، ایستاده ، کانالی ، کاستی و همچنین سیستم های VRF ( وی آر اف ) و .... تولید می شوند. این کولرگازی ها ساخت کشور چین بوده و از لحاظ کیفیت از بالاترین عملکرد و راندمان بهره مند هستند.

گاز مبرد استفاده شده در این کولرها از نوع R410a و یا R22 می باشد که هر کدام مناسب استفاده برای شرایط آب و هوایی گوناگون می باشند.

کولر گازی های دیواری عموما دستگاه های کاربردی تری هستند و اتلاف انرژی در این تجهیزات بسیار پایین می باشد.

به عنوان مثال یکی از محبوب ترین کولرهای این برند، کولر گازی 48000 گری ایستاده است. کولر گازی 48000 گری ایستاده دارای طراحی ایستاده و ظرفیت فوق العاده بالای 48000 می باشد. این کولر گازی با قابلیت سرد و گرم تولید شده و بهترین گزینه برای مناطق گرم و حاره ای می باشد. از مهمترین خصوصیات کولر گازی گری می توان به موتور اسکرول آن اشاره داشت. همچنین کولر گازی گری دارای یک پنل داخلی و موتور خارجی می باشد. فیلتر تصفیه هوا , نوع گاز مصرفی R410A ، پره های طلایی و تنظیم جریان هوا به صورت خودکار نیز برای کولر گازی گری در نظر گرفته شده است.

گارانتی و خرید

با توجه به کیفیت بالای ساخت کمپرسورهای گری شرکت تهویه نیا این کمپرسورها را به مدت 5 سال بدون هیچ قید و شرطی ضمانت کرده است همچنین کولرگازی های گری دارای 2 سال ضمانت قطعات توسط این شرکت می باشد. نصب و راه اندازی دستگاه ها توسط سرویسکاران این شرکت انجام می شود.

اگر قصد خرید کولر گازی گری از هر مدل را دارید بهتر است قبل از خرید این دستگاه ها با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان تأسیسات مناسب ترین گزینه برای خرید را انتخاب نمایید.

کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تخصصی ونداد تجهیز آمادگی ارائه هر گونه مشاوره در زمینه انتخاب بهترین کولر گازی به شما خریداران محترم را دارند. کافیست قبل از خرید این دستگاه ها با تماس بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی